Greatest Love Stories ?!

Been a little while since i wrote the draft for this.. so im not gonna bother correcting various aspects of it. I’m just gonna let the rambling i did while pretty sleep deprived hit this website and generate whatever negative traffic and comments it will πŸ˜‰ But please keep in mind that i was sleep deprived when writnig the above, and i have NOT looked it over since… felt it funnier not to πŸ˜€ πŸ˜€ Enjoy !

I was watching Greys Anatomy last night and i got to thinking. A real tearjerker of an episode was about love ect, all the usual.

Sudenly one of the addvertisement tags from movies like Romeo and Juliet hit me.

“Greatest Love Story of All Time”

WTF !!!
How come a tragic love story is the greatest ? Wouldnt a happy ending be more fitting for a great love story ? I dont really see why a tale of two destiny entwined lovers fighting fate and odds ending in tragic misery can be the greatest love story.
Basically this also equals a story about some random dude killing off, lets say a small town in the name of his long lost love or something to be the even greater love story ?

Furthermore now we have an even “greater” love story comming out. Tristan and Isolde was before Romeo and Juliet apparently. Hmm thats gotta be the time in the story. WOW lemme just write the first love story ever !

Now once upon before time there was 2 peices of nothing. The met and couldnt be together.. well lets face it. Nothing cant be with nothing. It’s gonna wind up in nothing.
It all ends up with “the big bang”.

Wasnt this the love story before Tristan and Isolde ?

Okay okay but still… bad publicity for romantic saps. Not that the stories are bad or anything, but i just dont get why this is the greatest love story of all time ect.
Pr definition i would think that the greatest story would somehow end up happy or at least have some good outcome. Two people in love, despite the circumstances wind up dead and wreak havoc on the people around them doesnt really seem like the happy fuzzy bunny ending of a nice story. Might be dramatic and hell of a tragic tale. But hardly the greatest “love” story.

Midweek

Okay the week hasnt been as bad as expected just yet.

We have a programming assignment, that i almost finished. Expect to put in the finishing touches tomorrow during the afternoon. Basically making an abstracted shared calender. The assignment is to make several threads read and write to the calender without neither locking the whole calender for 1 user, nor make it possible to get a deadlock. Also the data must be correct at all times πŸ˜€
It’s easier than it sounds so far, so im hoping to finish tomorrow and pass this assignment πŸ˜€

The weekend is still pretty free.. friday might be some poker with the guys from the university. Should be fun, but hey even if i get drunk as a skunk (and i do that.. skunks actually get jealous of me… why they drink i dont know, but you try being that small and stinky!) i will be up and running saturday to do some of my famed painting πŸ˜€ Well it’s famous in my own mind.. and so am I ! πŸ˜€

Im gonna get back to making some dinner now, and see if i can get some bright ideas for the calender project. I will of course publish the source files here when im done. the site is pityfully low on programming content, since .. well i havent been programming DUH ! πŸ˜€

Untill next time behave, and dont do anything i wish i was in on.. πŸ˜€

PS: Found this little old links bashing MS and promoting Firefox πŸ˜€ And if you didnt already know im a firefox kinda of guy πŸ˜€

Firefox above all other πŸ˜€

It’s all over

Weekend is all over! This sucks.. why is it that the weekend is always 1 day too short ?! Kinda like starting the diet “tomorrow” everyday hehe πŸ˜€

Anyhow the weekend is as you figured at it’s end.. nothing productive happened, and im REALLY not looking forward to the upcomming week. Heck i feel so swamped suddenly and i just want it all to be over with …
Im starting to use my digital camera a bit, but so far havent done anything productive with it yet.Β  And … well now im heading to bed early or something.. dont have anything to say today .

Wow what a day

Okay been a bit of a rough day, but i got through it.
Heck it even got really really good towards the end, making me smile as im writng this πŸ˜‰
I didnt get any sleep last night, but after a good dose of caffine when i arrived at the university i got up and running. Had a few funny episodes due to fattique (whatΒ  can you say .. coherent speech and thought isnt your strong points after no sleep) i made it through. When i got home i managed to sleep for a couple of hours on and off. Yah ! I even got so refreshed that i went to the gym and finished my regular exercise program and added 4 km on the rowing machine.

So now im writing this after finishing the reading for tomorrow course(s). Technically there are 2 courses for me tomorrow, but i have to skip number two due to work. Getting off work late tomorrow so wont be doing much of anything there. Saturday is reserved for working for the University. Some presentation of the awards for papers done in coorporation with the university.

So if i dont see you have a good weekend.

PS: I actually have a little bit about “greatest love” comming up. Me ranting and raving like a madman.. funny what happens when you dont get enough sleep huh ? πŸ˜‰

Hacks and stupid people!

Why oh why do people think hacking the frontpage of some site is a good way to spread a message ?!
warning i swear and curse during this next paragraph:

Today (for a short while at least) my CS Clans webpage got hacked my some jerkoff idiots, who didnt even know how to spell. Claiming to be promoting “a free palestine”. WOW YOU HIT THE NAIL ON THE HEAD JERKOFFS !!!!

Im sure EVERYBODY is gonna be sympatetic to your lame ass cause when you hack websites that have NOTHING to do with ANYTHING related to that cause. Yeah this is gonna make people open their eyes.. yep sure they are ! And further more learning how to spell might also get a bit of dignity to the defacing.. i mean multiple spelling errors doesnt exactly promote high IQ.

So pat yourself on the back.. you got laughed at by a pretty large amount of people for being smallminded scrip kiddis without the ability to spell, and we all had our fun. Your “cause” was demoted just a little more away from being taken seriously and you have accomplished the exact opposite of your goal.

Now that im done ranting i would like to sign of for tonight… thanking the idiots for a laugh and a half πŸ˜‰ Some people just never learn!!!

Weekend is at it’s end

Okay been a rough weekend (again), but it has been fun.
Last night i had dinner at a friends house and it was awsome! Really really awsome food, along with some great cooking tips. A couple of bottles of good wine, and some fine easter beers. All in all a really great evening that winded up lasting around 12 hours hehe

Anyhow i didnt get to play an games at the LAN since.. well i was at dinner around 6 hours or more longer than i expected. So the oldschool gaming LAN wont be happening untill next time.

Nothing much else happened this weekend, exept i had a ton of fun really πŸ˜€

Next week should prove interesting at the university. Got a bit of a rought week, but thats gonna be good too. Hopefully i can find more time to exercise during this week πŸ˜€

Untill next day πŸ˜€

Easter !

Okay been a party two days just now. But been keeping with the workout still .. well mostly.
Anyhow the rest of the easter is mainly studying so we can hit the ground running after easter. So im going to have my nose in a book for the rest of easter hollidays. Tomorrow evening im heading to dinner to get a break from it all, and depending on my energy levels also drop by a LAN party for some hours of fragging πŸ˜€ πŸ˜€

Nothing majorly new apart from it being easter. Really loving my iPod 5G 30 GB .. great little toy ! πŸ˜‰ Im looking a little into how to make my gallery look better, but it’s not a major priority … got some more important things right now like workout, studies and work in general πŸ˜€

Anyhow i will be posting later in the week just to see how my easter studying is going, and perhaps i will have something to show for it πŸ˜€ Dunno a peice of code, some sketches or a plain pickle from an eaten hamburger ?! who knows… so keep checking πŸ˜€

Firefox 1.5.0.2 released

Firefox 1.5.0.2 provides native support for Macintosh with Intel Core processors, and stability and security enhancements that are part of our ongoing program to provide a safe Internet experience for our customers. We recommend that all users upgrade to this latest version.

So there it is.. new FF out.. grab it before your neighbour !:D

read more | digg story

Format ;)

Okay today i managed to get a nice format of my computer finished πŸ˜€
Everything is running nicely and i only have a few apps to reinstall before im totally finished πŸ˜€

Bad night and spamming on top

Okay yesterday was a bad night.. not only did my computer almost die, leaving me without all my most valuable non-backed up data. But i got ill on top of it.

From the beginning my windows decided to show me the color blue alot… nice color.. stupid windows! Then i only had 2 harddrives instead of 3. Baaaaaaaaaad! Then to make things worse it simply became so unstable and crappy i could hardly try and fix it. So end result i had to drap the brick to a friends place, were we managed to put back my old motherboard (which is better, and only got yanked caus of a missing part), by replacing the missing hook (for cooler) with one from the crappy one. So now im enjoying my old fast mb again and everything is stable and nice πŸ˜€

Then on top of it all getting home i got sick. Must have ate something that didnt agree with me. So nothing more on that.

The spamming part is about 1 simple IDIOT. Yep you hard me .. i called him a name. I dont know if its really the ip, or spoofed, but ALL my blocked spam comes from 1 singular ip now.Β  38.96.1.97Β Β  <--- SPAMMER !!!!!!!!!Β  The whois lookup gives me the following information:

OrgName:    Performance Systems International Inc.
OrgID:      PSI
Address:    1015 31st St NW
City:       Washington
StateProv:  DC
PostalCode: 20007
Country:    US

Any how im gonna see how the spamming goes for him/them and then im gonna e-mail all the information to the abuse address of their ISP. Of course it all gets caught in the spam filter, so it’s not bad. But i feel when they are stupid enough to not even change ip addresses, or the spam message itself it gotta nuke it for all it’s worth if i can.

If anybody has any good ideas on further action (and no im not us based, and im not going into legal action pr say) i can take on the spammer please let me know. From all evidence right now it’s only 1 annoying person πŸ˜€